De enige slechte training is degene die je niet doet
We kennen ze allemaal: “ik ben te moe”, “ik heb geen tijd”, “ik begin morgen wel”, “één keer kan geen kwaad”. Maar als je eerlijk bent… hoe vaak zijn het [...]
We kennen ze allemaal: “ik ben te moe”, “ik heb geen tijd”, “ik begin morgen wel”, “één keer kan geen kwaad”. Maar als je eerlijk bent… hoe vaak zijn het [...]